2015. feb 23.

Rólunk

írta: MagdiProjekt
Rólunk

Pálffy Magdi vagyok, a www.noipalya.hu oldal főszerkesztője, szerzője. Egy unalmasnak nem mondható nyári napon azon töprengtem, miért nem találok olyan oldalt, ami a munkahelyről szól, és nem vezetőknek, hanem magamfajta beosztottaknak készül.. és akkor pattant ki a fejemből az ötlet, hogy akkor majd megcsinálom én! Azóta eltelt pár hónap, és lelkesedésemben mások is osztoztak, ma már négyen szerkesztjük a honlapot.

Pályakez4059549.jpgdőként a tanult szakmámban próbáltam elhelyezkedni kisebb-nagyobb sikerrel, majd egy év németországi önkéntes szolgálat után csöppentem az informatika világába. 10 évvel ezelőtt mezei angol nyelvű IT ügyfélszolgálatosként kezdtem, mára eljutottam arra a szintre, hogy tendereket írok, és a csapatunk sikerén múlik, hogy tudunk-e újabb munkahelyeket teremteni Magyarországon ebben az üzletágban.. mindezt magyartanári és művelődésszervező diplomával.  :) Úgy gondolom az én esetem jó példa arra, ha valaki kitartóan tanul és nyitott az új dolgokra, akkor humán beállítottsággal is meg tudja állni a helyét egészen más területeken is.

Elsősorban a hozzám hasonló ambiciózus, de nem feltétlenül vezetői pozícióba vágyó nőknek szánom írásaimat - karriert befutni ugyanis nem feltétlenül jelent egyet a vezetői állással.

 

Szólj hozzá